Direktlänk till inlägg 15 november 2015

Läääänge sedan ;)

Av Mirre - 15 november 2015 15:11

Nu var det länge sedan jag skrev sist. Det har varit mycket med mitt mående, men förhoppningsvis har det stabiliserat sig nu. Jag hade en del biverkningar av min medicin så jag har tagit bort en medicin men fått höja på mina antidepressiva och mår lite bättre nu. Jag har mycket ont i benen och höfterna, men jag har blivit av med innestängdheten och krampkänningen i vader och fötterna. Jag orkar inte så mycket men jag har börjat acceptera det mer nu även om det är tuffare vissa dagar. På mitt jobb försöker jag hitta ett tempo och även hitta något sätt som gör att jag får utveckla mig och diskutera olika frågeställningar jag har. Just nu låter jag vissa få bestämma och jag orkar inte gå in i diskussioner för de misstolkar och går i försvarsställning så fort jag kommenterar något. Jag misstänker att de som bestämmer inte alltid ser att de gör det. Förhoppningsvis blir det bättre efterhand. Barnen är det bästa som finns i alla fall. De är så levnadsglada och ger mycket värme och kärlek till en att jag blir alldeles varm inombords. 


I och med att jag mått så dåligt så har jag inte velat fotografera något speciellt på länge. Jag har inte haft någon ork till det eller känt någon glädje inför det, men nu börjar det komma tillbaka igen. Jag fick med mig min underbara vän till skogen. Hon är hundrädd, men Focus skötte sig alldeles fantastiskt bra så hon blev lugn och jag fotade henne i skogen. Min vän och jag hade en underbar promenad och vi fick prata om allt och lite till. Nu längtar vi båda till nästa tillfälle vi kan ses <3


Igår var det kalkonmiddag hos min syster. Det var supergott, synd jag blir mätt så fort bara. Jag som tagit på mig byxor med gummiband så magen skulle kunna töjas ut lite extra ;) Det blev så klart foton på min lilla prinsessa med. Hon är så himla fotogenisk och alltid glad den tösen <3


Jag skickar med foton som är tagna vid de tre senaste tillfällena jag fotograferade :D


kram

mirre


                     

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirre - 15 november 2019 13:00

Om ni undrar vart jag tagit vägen så är jag här, still fighting och still soooo exhausted, men vad fan, JAG LEVER!   Är sjukskriven just nu för utmattning, sömnstörning och värre smärta. Hjärnan har är så grymt trött att jag inte klarar av att fo...

Av Mirre - 16 december 2018 12:57

Redan december och ett nytt år hägrar. Ett nytt år med nya förväntningar, möjligheter och hopp. Det är tur man inte vet vad livet har i beredskap åt en för då hade man dukat under direkt. Det finns nog en anledning till att vi inte kan se in i framti...

Av Mirre - 30 maj 2018 14:41

Såg att det var längesedan jag var inne och skrev. Det är bara så tråkigt att uppdatera när egentligen inget har blivit bättre. Jo, förresten, min sambo slutade att knapra på sina piller till slut. Även om jag misstänker att han periodvis äter ändå. ...

Av Mirre - 10 december 2017 11:52

Orokänslorna som ökar, hjärnan som inte kan koppla av, ljudkänsligheten, full koll på detaljer och förändringar, orkeslös, koncentrationssvårigheter, osv... Nu är jag nära den berömda väggen, men samtidigt kan jag inte gå in i den utan måste ha full ...

Av Mirre - 19 november 2017 16:32

Jag saknar mig själv!   Det känns som om jag håller andan, för om jag bara håller andan så kanske jag klarar av att jobba, studera och vara en okej sambo. Jag vågar inte ta ett alltför djupt andetag för då är jag rädd för vad som kan hända och sa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards