Alla inlägg under augusti 2015

Av Mirre - 2 augusti 2015 15:03

Igår när jag hade skrivit färdigt min inlägg så stängde safari ner sig.....frustrerad insåg jag att allt jag skrivit var försvunnet!!! och därför blev det endast bilder till det inlägget. Jag orkar inte med strul och jag blir trött bara av att tänka känns det som. Allt känns bara så meningslöst just nu. Jag har ingen ork att kämpa och kriga mer. Jag orkar inte kämpa för mig själv längre och varför skulle jag göra det?? Inget blir ju förändrat. Jag blir inte bättre och jag får aldrig riktigt lugn och ro. Jag vill jobba och jag vet att jag är duktig på det, men om jag inte orkar så sipprar ju glädjen bort, lite i taget, dropp, dropp, dropp.... För det mesta känns det som om jag lever för att göra andra glada och nöjda. Mitt tema om att göra det rätta kickar igång hela tiden för att jag ska kunna leva upp till andras förhoppningar om mig. JAG BLIR INTE BÄTTRE!!! Låt mig få hitta mitt eget tempo i lugn och ro, låt mig få hitta en balans i mitt liv som innebär att jag kan få lite livskvalité i mitt sjuka liv. Var inte rädd för att jag inte vill jobba för det har inget med det att göra alls, utan jag vill jobba, men till viket pris? Låt mig få lugn och ro!! Jag vill hitta tillbaka till min ork igen. Ork till att skratta, prata, lyssna, fotografera, umgås, se film, läsa böcker, träna med min hund.....Listan kan göras lång, men just nu orkar jag inte glädjas med någon annan ens. Jag orkar knappt le inombords fast att jag är glad för andras skull. Blir bilder från skogen idag <3

 

kram

 

       

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards